czwartek, 4 czerwca 2015

One Shot Fenaty: Jutra nie będzie.

Para: Federico & Natalia
Gatunek: Romans, Dramat
Dedykacja: Dla każdego, kto czyta moje blogi.
Uwagi: Krótki, w trakcie zmienia się perspektywa.
Autorka: Keira.

- Natalia zrozum, on nie jest dla Ciebie!
- Fede, a skąd ty niby masz takie pojęcie?! 
- Bo Cię kocham.
 
Od tamtego momentu minęły trzy miesiące. Trzy miesiące wakacji bez niego. Byłam zauroczona Diegiem tak bardzo, że aż porzuciłam najlepszego przyjaciela, który odwzajemniał moje uczucia do niego. Jutro rozpoczęcie roku. Muszę mu to powiedzieć.
Zapamiętaj, jutra nie będzie. Liczy się teraz, więc już nie gubimy chwil. Na karuzelach kręci nas życie, więc kochaj albo giń.
 
- Fede, pogadajmy.
- Nie mamy o czym. Byłaś tak zaślepiona Diego, że nie zauważałaś mojej miłości do Ciebie. 
- Wiem, ale ja również Cię kocham!
- Daj mi czas do jutra.
- Zapamiętaj, jutra nie będzie... - szepnęłam i odeszłam. 
On zareagował.
Pobiegł za mną.
Złapał w ramiona i brutalnie ucałował.

Cieszyliśmy się chwilą. Było nam cudownie. Wykorzystaliśmy naszą miłość z całych sił. Przynajmniej się staraliśmy. 

- Dlaczego tak szybko odeszłaś?

Nie ma jej ze mną. Odeszła gdzieś, gdzieś w dal. To, co mówiła, było prawdą. Jutro miało nie nadejść, dla niej. Tęsknie, cholernie.
 
- Zaraz będziemy razem.
Wyjąłem żyletkę. Odkręciłem kurek z wodą. Gorącą. Nienawidzę kąpieli w takiej, jednak to mi pomoże. Wszedłem do napełnionej po brzegi wanny. Wyjąłem poduszkę schowaną wcześniej. Biała, aksamitna, jak jej dusza. Położyłem na niej nadgarstek. Użyłem żyletki. Odszedłem do lepszego świata, do niej...
 
 
###
Witam na moim nowym blogu. Nabór będzie otwarty, oczywiście! 
Nie będę tego bloga sama prowadzić, nie nadążyła bym. 
Ten Os jest krótki, ale jakże mówiący o życiu. Miałam zamiar w gatunku umieścić również psychologiczny, jednak zrezygnowałam. Jest krótki, jednak podoba mi się.
Miałam wenę - a to nowość.
Nie zaśmiecam wam czasu, żegnam! :)
 

13 komentarzy:

  1. Wrócę niebawem kochana. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam i o zdrowie pytam! ;D

      Weszłam na tego bloga z czystej ciekawości i powiem Ci, że mam zamiar zostać tu na tak długo, jak życie mi na to pozwoli. Pewnie zaśmiecam Ci stronę tym komentarzem, ale trudno, będziesz musiała mnie znosić, a uprzedzam już teraz, że jestem osóbką, która pozostawia po sobie dość chaotyczne wypowiedzi ;D
      Jeny, mam teraz taką pustkę w głowię. Nie mam zielonego pojęcia co mogłabym wyrazić w swojej wypowiedzi, bo to, że mi się podoba, to chyba za mało, prawda? Strasznie mi się podoba, też mało nie? Ugh, widzisz nie nadaję się do czegokolwiek. A na pewno nie do pisania. Może najlepiej byłoby jakbym zwinęła manatki i zniknęła w zapomnienie? Nieważne. ;) Skupmy się teraz lepiej na Twoim blogu i Twoim ogromniastym talencie, którego moim zdaniem posiadasz stanowczo za dużo. Byś się trochę podzieliła, a nie. No weeeź, Keira. ;* Nie bądź taka, trzeba pomagać ludziom, tym bardziej takim chorym jak ja. Hehehe ;D

      Natalia, moja najukochańsza czupirynka i Federico, Włoch o niesamowitym uroku osobistym. Ach, i jak tutaj nie kochać tego połączenia, co? Tym bardziej, że tak pięknie o nich napisałaś. Nie no ja się tutaj zaraz rozpłynę. Ale może jednak z tym jeszcze chwilkę poczekam, bo taka rozpęknięta Katie nie za bardzo poradziłaby sobie z klawiaturą. Hehehe ;D
      One Shot niezwykle ujmujący serce. Pełno w nim dramaturgii. Miłość zbudowana na przyjaźni ma tak silną moc, która potrafi przerwać wszystko, nawet gdyby ją chcieli zburzyć, ona będzie się bronić, jest wieczna. W ich przypadku właśnie taka była. ;)

      Keira, słoneczko Ty moje. Chciałabym Cię gdzieś zaprosić, na jakąś pogawędkę, ale mi głupio, wstydzę się. xD Napisz jak będziesz mogła jestem otwarta na nowe znajomości. :D

      Usuń
  2. Przeczytałam! Jesteś ze mnie dumna? xD Nie nic... One Shot jednym słowem piękny ❤ Smutny, romantyczny, dramatyczny. Po prostu cudo. Mimo iż niezbyt długi, to mnie urzekł, naprawdę. Czekam na kolejne wspaniałe One Shot'y w Twoim wykonaniu, Paulinko ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. One Shot Cudowny
    Piękny , nieziemieski.. :D
    Ona odeszła a on sie zabił bo chciał być z nią
    Romantycznie i tragicznie w jednym momencie
    Czekam na więcej takich nextów :^
    Buziaki

    Love
    Wika **Maggie*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny one shot ;3
    Jutra nie będzie... Odeszła... Ale powiedziała mu co czuje ;*
    Czekam na kolejny one shot ;*
    Rox xy :))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Impressole